درباره نمایشگاه
ثبتنام شرکتهای ایرانی برای حضور در پاویون ملی قطعهسازان ایران در نمایشگاه بینالمللی Automechanika Tashkent 2025 آغاز شده است.
این رویداد با مجوز رسمی Messe Frankfurt آلمان، از ۲۲ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۵ (۳۰مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۴) در مرکز نمایشگاهی Central Asian Expo شهر تاشکند، پایتخت ازبکستان، برگزار خواهد شد و معتبرترین رویداد تخصصی صنعت قطعهسازی در آسیای مرکزی محسوب میشود.
پاویون ایران با مدیریت انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعهسازان خودرو کشور و اجرای شرکت نکتهنگاران پارسی، همزمان با مذاکرات مستقیم انجمنهای قطعهسازی ایران و ازبکستان برای آغاز همکاریهای صنعتی برگزار میشود. این مذاکرات میتواند راه را برای ورود قطعهسازان ایرانی به بازار رو به رشد ازبکستان در دو بخش خودروهای سواری و خودروهای تجاری هموار کند.
ازبکستان با ظرفیت بالای تولید خودرو، وابستگی زیاد به واردات قطعات و اجرای برنامههای بومیسازی، بازاری جذاب برای همکاریهای صنعتی و صادراتی است. همچنین، اعتبار بینالمللی برند Automechanika فرصت ارزشمندی برای ایجاد ارتباط با شرکتها و بازارهای فراتر از ازبکستان، در منطقه و حتی سایر کشورها، فراهم میکند.
علاقهمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبتنام میتوانند در ساعات اداری با شمارههای ۸۸۶۷۵۵۸۲ و ۸۸۶۵۱۹۰۷ تماس بگیرند یا از طریق واتساپ با شماره ۰۹۹۰۶۰۱۰۸۸۲ پیام ارسال کنند.
ثبت نام نمایشگاه
برای حضور در پاویون ایران در نمایشگاه اتومکانیکا تاشکند2025 لطفا فرم زیر را تکمیل کنید و در پایان «ثبت نهایی» کنید تا همکاران ما برای انجام ادامه کارها با شما تماس بگیرند.
نکته نما
مزایای این نمایشگاه
برای مشارکت کنندگان
برای بازدیدکنندگان
- افزایش فروش
- جلسات کاری
- نمایش محصولات جدید
- شناخته تر شدن برند
- آشنایی با بازار خودرو ایران
- جلسات کاری
- آشنایی با جدیدترین تکنولوژی ها
- دوره های آموزشی جانبی
برای مشارکت کنندگان
برای بازدیدکنندگان
- افزایش فروش
- جلسات کاری
- نمایش محصولات جدید
- شناخته تر شدن برند
- آشنایی با بازار خودرو ایران
- جلسات کاری
- آشنایی با جدیدترین تکنولوژی ها
- دوره های آموزشی جانبی
چه خبر؟
جدیدترین اخبار و مقالات را اینجا بخوانید
KFCچگونه دوباره جایگاه برندش را بازسازی میکند؟
8 ترند مارکتینگ در سال 2025
رونمایی از بروشور کنفرانس روابط عمومی سراسری هند در دهلی نو
شخصی سازی در تعامل با مشتریان یکی از ارکان اصلی استراتژی های بازاریابی
از تحلیل احساسات تا پیشبینی بحران با هوش مصنوعی
7 ترند روابط عمومی که مدیران ارشد باید در سال 2025 بدانند
باید حوصلت سر بره!
چگونه برندهای هوشمند الگوریتم لینکدین را شکست میدهند
رهبران ارشد سازمانها اینگونه از هوش مصنوعی استفاده میکنند
استراتژی بازاریابی برای کسبوکارهای کوچک
GEO رمز دیدهشدن در عصر هوش مصنوعی
۵ تکنیک روانشناسی برای افزایش تعامل در محتوا
همراهان این رویداد






